Pirkuma karte

0 gabals - 0,00 €
Jūsu pirkuma grozs ir tukšs

Sūtīšana un piegāde.

No kurienes mēs sūtām?

Mēs piegādājam savus produktus no mūsu noliktavas Latvijā, Rīgā.

 

Vai mēs sūtām uz ārvalstīm?
Jā, mēs piegādājam preces uz ārvalstīm. Ja jūs nevarat atrast savu valsti mūsu sarakstā, lūdzu, rakstiet mums uz sales@yappy.lv, norādot, ko vēlaties pasūtīt, un precīzu piegādes adresi. Mēs pieprasīsim piegādes izdevumus un sazināsimies ar jums.

 

Cik ilgs ir piegādes laiks?
Lielāko daļu pasūtījumu mēs nosūtām 1-2 darba dienu laikā. Pats sūtījums aizņem no 3 dienām līdz 2 nedēļām atkarībā no saņēmēja atrašanās vietas. Pasūtījumi netiek nosūtīti brīvdienās vai svētku dienās.

 

Vai es varu izsekot savam pasūtījumam?
Jā. Pēc pasūtījuma nosūtīšanas jūs saņemsiet sūtījuma apstiprinājuma e-pasta vēstuli, kurā būs norādīts jūsu pasūtījuma izsekošanas numurs.

 

Vai pasūtījumam tiek piemēroti muitas nodokļi?
Pasūtījumiem uz ES valstīm netiks piemērots muitas nodoklis. Tomēr dažās valstīs (piemēram, ASV, Apvienotajā Karalistē un Šveicē) nodokļi (muitas, PVN vai citi) var tikt piemēroti piegādes brīdī vai pēc tās.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs nekādā veidā nevaram kontrolēt vai ietekmēt šos maksājumus. Tāpēc mēs neesam atbildīgi par jebkādām muitas nodevām, nodevām, nodokļiem vai maksājumiem, kas tiek piemēroti piegādes procesā uz šīm valstīm. Ja šādi maksājumi rodas, par tiem ir atbildīgs saņēmējs.

 

Ko darīt, ja pasūtījums tiek pazaudēts vai bojāts transportēšanas laikā?
Ja jūsu pasūtījums ierodas bojāts, neuztraucieties. Lūdzu, sazinieties ar mums 72 stundu laikā pēc piegādes, pievienojot bojātās kastes un preces fotoattēlu, un mēs par to parūpēsimies. Ir svarīgi iesniegt bojājumu fotoattēlus, pretējā gadījumā apdrošināšana tos nevarēs segt. Vajadzības gadījumā mēs labprāt nosūtīsim jums rezerves preci, lai visu izlabotu.

 Izstrādājums.

Kur tiek ražoti mūsu produkti?
Visas mūsu mēbeles tiek ražotas tikai Eiropas rūpnīcās.

No kādiem materiāliem mēs ražojam savas mēbeles?
Mēs izmantojam augstas kvalitātes koksni: priedi, bērzs, dižskābardi.

Kāda laka tiek izmantota?
Ūdens bāzes krāsas un lakas, tādas pašas, kādas tiek izmantotas rotaļlietām. EN 71-3 vai dabīgais vasks.

Cik viegli ir salikt?
Katrai mēbelei ir pievienota montāžas instrukcija, saskaņā ar kuru soli pa solim to var viegli salikt.

Produkta garantija.
Saskaņā ar ES tiesību aktiem - 2 gadi.

Ja jums ir nepieciešams iesniegt garantijas pieteikumu, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu. Viņi palīdzēs jums visā procesā.

Vai jūsu produkti ir sertificēti?

Lai gan ražotājam nav obligāti jābūt sertificētam, tam ir jāražo saskaņā ar noteiktajiem standartiem. Mēs testējam savas mēbeles un ievērojam stingrus Eiropas Savienības standartus, lai nodrošinātu kvalitāti un drošību. EN 716-1:2017+A1:2019

Maksājums.

Maksājuma metodes

Kredītkarte (PaySera);

PayPal;

Bankas pārskaitījums.

Ja kāda iemesla dēļ jūsu tiešsaistes maksājums nav veikts, lūdzu, pārbaudiet savu e-pastu - jūs, visticamāk, esat saņēmuši papildu maksājuma paziņojumu. Ja mēs nesaņemsim maksājumu darba dienas laikā, mēs automātiski nosūtīsim jums rēķinu.

 

Vai maksājums ir drošs?
Jā, mēs pieprasām veikt maksājumu iepriekš, izmantojot mūsu drošo iepirkumu grozu, tādējādi nodrošinot, ka visi darījumi tiek veikti ar visaugstāko piesardzību un drošību. Šis process palīdz uzturēt efektīvu un uzticamu darba plūsmu.

Tiklīdz būs saņemts maksājums, jūsu pasūtījums tiks plānots apstrādei, un jūs saņemsiet apstiprinājuma e-pastu.

Veicot pasūtījumu mūsu vietnē, jūs piekrītat mūsu noteikumiem un apstiprināt, ka visi pārdošanas darījumi ir galīgi.


Tirdzniecības nodoklis.
PVN ir iekļauts produkta cenā.

Rezerves daļas un atgriešana.

Atgriešana
Jums ir 14 dienas no preces saņemšanas dienas, lai pieprasītu atgriešanu. Lai preci varētu atgriezt, tai jābūt neizmantotai, oriģinālajā iepakojumā un oriģinālajā stāvoklī.

Lai veiktu atgriešanu, mums ir nepieciešams pirkuma čeks vai pirkumu apliecinošs dokuments. Turklāt, lūdzu, neatgrieziet preci bez mūsu iepriekšēja apstiprinājuma.

Ja jums ir kādas neskaidrības vai nepieciešama palīdzība, sazinieties ar mums - sales@yappy.lv.


Rezerves daļas.
Ja jums nepieciešama rezerves daļa, lūdzu, sazinieties ar mums sales@yappy.lv un norādiet šādu informāciju:

- Jūsu pasūtījuma numuru vai produkta nosaukumu

- Nepieciešamās detaļas apraksts, fotoattēls vai detaļas numurs no montāžas instrukcijas.

 

Tas palīdzēs mums apstrādāt jūsu pieprasījumu pēc iespējas ātrāk.